منتديات الرأى والرأى الأخر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتديات الرأى والرأى الأخر

منتدى شامل لكافة امور الحياة

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

عايز تعرف مــخـالــفـات عربيتك خش بسرعة

2 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

ميدو الرايق

ميدو الرايق
مشرف القسم
مشرف القسم

بسهولة جدا وانت في بيتك تقدر تعرف مخالفاتك بالتفصيل وتقدر تتظلم كمان والأكثر من كده إنك تاخد شهادة برائة زمة مالية وأنت في مكانك عايز تعرف مــخـالــفـات عربيتك خش بسرعة 10D5C8%7E1107

حد مصدق إن مصر فيها الكلام ده يا جدعان ؟ عايز تعرف مــخـالــفـات عربيتك خش بسرعة Shyy

وزارة الداخلية ربنا يخليها عفت عن الشعب وأوقفت الحكم المؤبد على المواطنين بالتعذيب أمام الشبابيك وتضيع الوقت والدوخه والرشاوي عايز تعرف مــخـالــفـات عربيتك خش بسرعة 018A1D%7E146

وزارة الداخليه ربنا يخليها يا رب أفرجت عن الشعب المصري
لسوء
سيره وسلوكه طوال مدة الحكم المؤبد إللي كنا واخدينه بالذاب والأشغال الشاقة أمام وحدات المرور المختلفة عايز تعرف مــخـالــفـات عربيتك خش بسرعة Fun_10_1_124%5B1%5D

أيه بقى إللي حصل وإيه بقى إللي جرى ؟ عايز تعرف مــخـالــفـات عربيتك خش بسرعة Bb127bc6eab060e3e23ea3a92ca749f9
عايز تعرف مــخـالــفـات عربيتك خش بسرعة 439951338

الواد أبن أبو سليم أبو لسان زالف كان بيلقح على الحكومة وبيقول أنها مش ناوية تواكب العصر وتعتمد على العفريت إللي ساكن في شبكة الأنترنت وتخليه يخدم الناس ويجيب لهم طلباتهم لحد عنديهم وهما في أماكنهم زي بقيت مخاليق ربنا في الدول التانيه عايز تعرف مــخـالــفـات عربيتك خش بسرعة Fun_wallbash

بس أهو ربنا كسفه وخللا الحكومه تحضر الجن إللي ساكن في شبكة الأنترنت و بقى يوصل الرخص لحد الناس فس أماكنهم دلوقتيعايز تعرف مــخـالــفـات عربيتك خش بسرعة 120105%7E352

و عشان ربنا كبير ورحمته واسعه حط في قلب الحكومة زرة رحمة وخلاهم يقدموا بعض الخدمات من خلال الأنترنت وأفرج عن الناس وعفا عنهم وعن الأشغال الشاقة المؤبدة إللي كانوا بيعملوها طول فترة العقوبة السابقة عايز تعرف مــخـالــفـات عربيتك خش بسرعة 030105%7E264

ومن رحمة ربنا أنك دلوقتي تقدر تدوس على اللينك ده
https://www.masr.gov.eg/arabic/servi...ction=Citizens

وتشوف مخالفاتك بالتفصيل الممل وتتظلم كمان
ويترد عليك خلال يومين ويقولولك إذا كان تظلمك مقبول ولا لاه
وتقدر تدفع مخالفاتك وأنت في بيتك سواء كان معاك "فيزا" أو "ماستر" كارد أو حتى ممعكش
لو معاك طريقة دفع ألكترونيه "فيزا" أو ماستر" أو أي وسيله تانيه هاتدفع وأنت قاعد قدام جهاز الكومبيوتر و شهادة برائة الزمة المالية من المخالفات هاتجيلك لحد عندك على العنوان إللي أنت تحدده وفي الميعاد إللي يناسبك (ياحلاوه ياولاد)

ولو ممعاكش وسيلة دفع الكترونيه تختار أختيار تاني وهو "الدفع عند الاستلام" يعني هاتدفع لما تجيلك الشاهدة لمندوب البريد بس هاتضيف 3 جنيه على قيمة المخالفات هههههههههه مش مصدقين طبعا

هاجي أكمل لكم الموضوع بعد شوية

وعلى فكرة انا مجرب الخدمات دي قبل كده كذا مرة

MADOO RASLAN

MADOO RASLAN
مشرف القسم
مشرف القسم

كلام بجد بقى
أنا أتعاملت مع الخدمة دي من سنة وماكنش فيها غير مرور واحد وبعدها بشهر لقيت مرور كمان أنضاف عليها

وبعد سنه اهو بقى فيه أكثر من 7 أو 8 من وحدات المرور الألكترونيه

يعني شوية صبر وهانلاقي الدنيا بقت فل

بس أدعي معايا ربنا أننا ما نصبرش صبر أيوب

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

مواضيع مماثلة

-

» تعرف اسم العاصمة ؟؟